Wyszukiwarka
Subskrypcja

Patności PayU – jak w Allegro.

8.5 zł - list polecony priorytetowy - przy przedpłacie /przelew, płatności elektroniczne Przelewy24/.

14 zł - Poczta Polska - Paczka 48h

16 zł - Poczta Polska - Paczka 48h  - przy wybraniu opcji zapłaty za pobraniem.

15 zł - Przesyłka Kurierska INPOST

18 zł - Przesyłka Kurierska INPOST - przy wybraniu opcji zapłaty za pobraniem.

60 zł - Poczta Polska - wysyłka do UE

Tu nas znajdziesz na Allegro

Jeżeli  jesteś zainteresowany naszymi produktami, a zastanawiasz się czy sklep istnieje i działa, sprawdź nasze aukcje na Allegro. Kliknij tutaj  >>

 

Światła dzienne DRL LED w kierunkowskazach - HONDA, MAZDA, TOYOTA

Cena:189.00PLN
Do koszyka
masz pytania?

Zestaw żarówek LED do zamiany kierunkowskazów w światła do jazdy dziennej.

Nowa wersja z zintegrowanymi LED Decoderami.

Zamiast grzejącego się rezystora - elektroniczny układ CANBUS

Ta oferta dotyczy żarówek z płaską wtyczką: W21W , T20 , 7440, WY21W - najczęściej stosowanych w japońskich samochodach: HONDA, MAZDA, TOYOTA (koniecznie sprawdź przed zakupem jaką masz żarówkę w kierunkowskazach w samochodzie).

Zestaw dostosowany do nowych samochodowych wyposażone w sieć pokładową Bordnetz i podobną. 

 

 

Zobacz film jak działają:

 

 

Starsze i prostsze wersje świateł DRL & Turn posiadają w obwodzie świateł kierunkowskazów tylko prosty rezystor zapobiegający szybszemu migotaniu świateł kierunkowskazów spowodowanych mniejszym poborem mocy. 

W nowych samochodach po zapaleniu silnika i aktywowaniu komputera światła kierunkowskazów z rezystorem nie będą prawidłowo działać. Konieczny jest specjalny LED Decoder.

 

 

Dzięki staraniom i badaniom naszych inżynierów, możemy zaprezentować zintegrowany system rozwiązujący problem zasilania kierunkowskazów LED.

 

 

Zalety stosowania zestawu.

  • prosty montaż mechaniczny
  • bez wiercenia, bez przycinania
  • brak ingerencji w linie nadwozia
  • świetny wygląd – światła wyglądają jak fabryczne
  • możliwość dezinstalacji w każdej chwili bez wpływu na sieć elektryczną samochodu
  • oszczędność ksenonów
  • światła w lampach są zamknięte hermetycznie – długa żywotność.

 

Uwaga !!!

Instalacja wymaga podstawowej wiedzy o elektryce samochodowej. Sugerujemy powierzyć montaż elektrykowi samochodowemu. Zajmie mu to 10 – 15 minut.

 

 

Zawartość zestawu :

  • zestaw żarówek LED dual kolor do montażu w gniazdach kierunkowskazów z specjalnymi LEd Decoderami
  • okablowanie
  • automat / przekaźnik – wyłączający światła dzienne po zapaleniu świateł mijania.

 

Uwagi co do montażu mechanicznego !!!

Żarówki LED posiadają specjalny gumowy kołnierz, który mocuje się zamiast standardowej oprawki. Kołnierz żarówki LED zastępujący żarówki standardowe W21W , T20 , 7440, WY21W.

 

Wymiary -  W21W , T20 , 7440, WY21W :

 

 

 

Uwagi co do podłączenia elektrycznego.

Lampy w wyżej wymienionych pojazdach to lampy zespolone – oznacza to, że oprawki żarówek kierunkowskazów nie posiadają przewodów doprowadzających napięcie do żarówki, lecz jest ono doprowadzono z połączeń w obudowie lampy. Konieczne będzie wpięcie się z przewodami żarówek w kostkę rozdzielającą napięcie przed lampą – dlatego przyda Ci się pomoc elektryka samochodowego. Brzmi to wszystko bardzo skomplikowane, lecz w rzeczywistości jest dosyć proste.

Uwaga !!!

Zanim zamontujesz na stałe zestaw w samochodzie – sprawdź jego działanie przy prowizorycznym montażu. Koniecznie sprawdź działanie przy zapalonym silniku /wtedy aktywują się niektóre funkcje komputera samochodowego/, przy włączonych światłach mijania, ksenonach i po ich wyłączeniu. Sprawdź działanie świateł awaryjnych. Być może trochę przesadzamy z tym sprawdzaniem, ale lepiej wszystko sprawdzić przed montażem.

Etapy podłączenia:

Rozdziel etapy podłączenia na małe kroki.

I – Sprawdź czy żarówki pasują rozmiarowo do gniazda standardowych oprawek.

II – Podłącz prowizorycznie według schematu jak dalej, poza instalacją samochodu i sprawdź, czy wszystko działa.

III – Podłącz obwód kierunkowskazów do instalacji samochodu i sprawdź czy wszystko działa przy zapalonym silniku, włączonych światłach mijania lub ksenonach i itp.

IV – Podłącz układ przekaźnika/automatu i sprawdź czy prawidłowo steruje pracą świateł dziennych. Światła dzienne są całkowicie odseparowane od układu elektrycznego samochodu. Jeżeli coś nie działa – sprawdź połączenia.

V – Sprawdź działanie całego układu i najlepiej prześlij nam filmik z telefonu :-).

 

Rozdziel etapy podłączenia na małe kroki.

I – Sprawdź czy żarówki pasują rozmiarowo do gniazda standardowych oprawek.

II – Podłącz prowizorycznie według schematu jak dalej, poza instalacją samochodu i sprawdź, czy wszystko działa.

III – Podłącz obwód kierunkowskazów do instalacji samochodu i sprawdź czy wszystko działa przy zapalonym silniku, włączonych światłach mijania lub ksenonach i itp.

IV – Podłącz układ przekaźnika/automatu i sprawdź czy prawidłowo steruje pracą świateł dziennych. Światła dzienne są całkowicie odseparowane od układu elektrycznego samochodu. Jeżeli coś nie działa – sprawdź połączenia.

 

 

Galeria

  
Facebook