8.5 zł - list polecony priorytetowy - przy przedpłacie /przelew, płatności elektroniczne Przelewy24/.
14 zł - Poczta Polska - Paczka 48h
16 zł - Poczta Polska - Paczka 48h - przy wybraniu opcji zapłaty za pobraniem.
15 zł - Przesyłka Kurierska INPOST
18 zł - Przesyłka Kurierska INPOST - przy wybraniu opcji zapłaty za pobraniem.
30 zł - Przesyłka Kurierska INPOST - paczki niestandardowe - przy wybraniu opcji zapłaty za pobraniem.
60 zł - Poczta Polska - wysyłka do UE
Zestaw żarówek LED do zamiany kierunkowskazów
w światła do jazdy dziennej.
High Power.
Najmocniejszy zestaw na rynku.
Światła posiadają funkcje:
Światła pozycyjne lub DRL - 6 Wat / żarówka (12 Wat zestaw).
Super mocne światła do jazdy dziennej DRL - 12 Wat / żarówka
(24 Wat zestaw) - wolne rozjaśnianie po włączeniu.
Światła białe działają niezależnie - możesz wybrać, które zastosujesz lub podłączyć jako dzienne i pozycyjne.
Pomarańczowe światło kierunkowskazu - 25 Wat / żarowka (50 Wat zestaw).
Zobacz film jak to działa:
Zestaw dostosowany do nowych samochodowych z Grupy Volkswagen jak np. VW PASSAT B6, VW Touran, Skoda Octavia II, VW Golf 6 i itp. oraz najnowsze modele Audi, wszystkie modele BMW, Mercedesy ML i itp., Ople Vectra C i itp. oraz najnowsze modele pojazdów marki FORD i wysokiej klasy modele samochodów Peugeot - katalog obejmuje wszystkie pojazdy /głównie produkcji niemieckiej/ wyposażone w sieć pokładową Bordnetz i podobną.
Dokładamy wszelkich starań, lecz nie jesteśmy w stanie przetestować wszystkich modeli samochodów i wszystkich konfiguracji oprogramowania komputera pokładowego.
Zalety stosowania zestawu.
- prosty montaż mechaniczny,
- bez wiercenia, bez przycinania,
- brak ingerencji w linie nadwozia,
- świetny wygląd – światła wyglądają jak fabryczne,
- możliwość dezinstalacji w każdej chwili bez wpływu na sieć elektryczną samochodu,
- oszczędność ksenonów,
- światła w lampach są zamknięte hermetycznie – długa żywotność.
Uwaga !!!
Instalacja wymaga podstawowej wiedzy o elektryce samochodowej. Sugerujemy powierzyć montaż elektrykowi samochodowemu. Zajmie mu to 10 – 15 minut.
Jeżeli nie wiesz nic na temat elektryczności - lepiej zleć komuś instalację.
Schemat podłączenia elektrycznego:
Zestaw przewidziany jest do samochodów, w których klosze lamp kierunkowskazów są przezroczyste i zastosowane są pomarańczowe żarówki.
Przykładowe zastosowanie w lampie z BMW:
Zawartość zestawu :
- zestaw żarówek LED dual kolor do montażu w gniazdach kierunkowskazów,
- złącza konektorowe do samodzielnego podłączenia elementów zestawu,
- okablowanie,
- automat / przekaźnik – wyłączający światła dzienne po zapaleniu świateł mijania.
Uwagi co do montażu mechanicznego !!!
Żarówki LED posiadają specjalny gumowy kołnierz, który mocuje się zamiast standardowej oprawki żarówki.
Żarówki pasują do gniazd o średnicy 27 mm - takich jak na zdjęciu:
Żarówki nie pasują do gniazda 33 mm
Wymiary żarówek - zwróć uwagę na wymiary kołnierza.
Parametry techniczne żarówek:
Napięcie zasilania: 12 - 16 V DC
Źródło światła diody COB High Power.
Pobór faktycznej mocy przy napięciu 12.50 V:
Światła dzienne: 1.30 A / żarówka
Światła pozycyjne / słabsze dzienne: 0.65 A
Światła kierunkowskazów: 2.0 A
Uwagi co do podłączenia elektrycznego.
Lampy w wyżej wymienionych pojazdach to lampy zespolone – oznacza to, że oprawki żarówek kierunkowskazów nie posiadają przewodów doprowadzających napięcie do żarówki, lecz jest ono doprowadzono z połączeń w obudowie lampy.
Konieczne będzie wpięcie się z przewodami żarówek w kostkę rozdzielającą napięcie przed lampą – dlatego przyda Ci się pomoc elektryka samochodowego. Brzmi to wszystko bardzo skomplikowane, lecz w rzeczywistości jest dosyć proste.
Uwaga !!!
Zanim zamontujesz na stałe zestaw w samochodzie – sprawdź jego działanie przy prowizorycznym montażu. Koniecznie sprawdź działanie przy zapalonym silniku /wtedy aktywują się niektóre funkcje komputera samochodowego/, przy włączonych światłach mijania, ksenonach i po ich wyłączeniu. Sprawdź działanie świateł awaryjnych. Być może trochę przesadzamy z tym sprawdzaniem, ale lepiej wszystko sprawdzić przed montażem.
Uwaga !!!
Jeżeli sprawdzasz działanie zestawu na zasilaczu – niech to będzie zasilacz stabilizowany a nie prostownik. Nie wszystkie zasilacze mają wydajność prądową rzędu ok. 2 A potrzebną do zasilenia obwodu kierunkowskazów. Najlepiej sprawdź zasilając z akumulatora, potem po włączeniu silnika.
Etapy podłączenia:
Rozdziel etapy podłączenia na małe kroki.
I – Sprawdź czy żarówki pasują rozmiarowo do gniazda standardowych oprawek.
II – Podłącz prowizorycznie według schematu jak dalej, poza instalacją samochodu i sprawdź, czy wszystko działa.
III – Podłącz obwód kierunkowskazów do instalacji samochodu i sprawdź czy wszystko działa przy zapalonym silniku, włączonych światłach mijania lub ksenonach i itp.
IV – Podłącz układ przekaźnika/automatu i sprawdź czy prawidłowo steruje pracą świateł dziennych. Światła dzienne są całkowicie odseparowane od układu elektrycznego samochodu. Jeżeli coś nie działa – sprawdź połączenia.
V – Sprawdź działanie całego układu i najlepiej prześlij nam filmik z telefonu :-).
Światła dzienne wlączane są po podaniu dodatniegio napięcia na dodatkowy kabelek zasilania. Z uwagi na wymóg aby światła do jazdy dziennej wyłączały się po zapaleniu świateł mijania konieczne jest zainstalowanie automatu - przekaźnika, który jest w zestawie.
Czarny kabel podłączamy do miejsca w instalacji elektrycznej samochodu, gdzie pojawia się dodatnie napiecie po przekręceniu kluczyka.
Czerwony kabel podłaczamy do (+) postojówek - po włączeniu świateł mijania dodatnie napięcie wyzwoli zadziałanie przekaźnika i wyłączy światła do jazdy dziennej.
Kierunkowskazy będą działać normalnie, gdyż zasilane są z gniazd żarówek kierunkowskazów.
Kabelki odpowiedzialne za zasilanie światła białego do jazdy dziennej, podłączamy za pomocą załączonej przedłużki do automatu świateł dziennych - kabel biały.
Pamiętajmy aby dokładnie zaizolować połączenia !!!