Wyszukiwarka
Subskrypcja

Patności PayU – jak w Allegro.

8.5 zł - list polecony priorytetowy - przy przedpłacie /przelew, płatności elektroniczne Przelewy24/.

14 zł - Poczta Polska - Paczka 48h

16 zł - Poczta Polska - Paczka 48h  - przy wybraniu opcji zapłaty za pobraniem.

15 zł - Przesyłka Kurierska INPOST

18 zł - Przesyłka Kurierska INPOST - przy wybraniu opcji zapłaty za pobraniem.

60 zł - Poczta Polska - wysyłka do UE

Tu nas znajdziesz na Allegro

Jeżeli  jesteś zainteresowany naszymi produktami, a zastanawiasz się czy sklep istnieje i działa, sprawdź nasze aukcje na Allegro. Kliknij tutaj  >>

 

Światła dzienne DRL LED w kierunkowskazach High Power - Volkswagen, Skoda, Mercedes, BMW, Audi, Opel

Cena:259.00PLN
Towar niedostępny
masz pytania?

Zestaw żarówek LED do zamiany kierunkowskazów

w światła do jazdy dziennej.

High Power.

Najmocniejszy zestaw na rynku.

 

 

 Światła posiadają funkcje:

 

Światła pozycyjne lub DRL - 6 Wat / żarówka (12 Wat zestaw).

 

Super mocne światła do jazdy dziennej DRL - 12 Wat / żarówka

(24 Wat zestaw) - wolne rozjaśnianie po włączeniu.

 

Światła białe działają niezależnie - możesz wybrać, które zastosujesz lub podłączyć jako dzienne i pozycyjne.

 

Pomarańczowe światło kierunkowskazu - 25 Wat / żarowka (50 Wat zestaw).

 

Zobacz film jak to działa:

 

 

 

Zestaw dostosowany do nowych samochodowych z Grupy Volkswagen jak np. VW PASSAT B6, VW Touran, Skoda Octavia II, VW Golf 6 i itp. oraz najnowsze modele Audi, wszystkie modele BMW, Mercedesy ML i itp., Ople Vectra C i itp. oraz najnowsze modele pojazdów marki FORD i wysokiej klasy modele samochodów Peugeot - katalog obejmuje wszystkie pojazdy /głównie produkcji niemieckiej/ wyposażone w sieć pokładową Bordnetz i podobną. 

Dokładamy wszelkich starań, lecz nie jesteśmy w stanie przetestować wszystkich modeli samochodów i wszystkich konfiguracji oprogramowania komputera pokładowego.

 

 

Zalety stosowania zestawu.

- prosty montaż mechaniczny,
- bez wiercenia, bez przycinania,
- brak ingerencji w linie nadwozia,
- świetny wygląd – światła wyglądają jak fabryczne,
- możliwość dezinstalacji w każdej chwili bez wpływu na sieć elektryczną samochodu,
- oszczędność ksenonów,
- światła w lampach są zamknięte hermetycznie – długa żywotność.

  

Uwaga !!!

 

Instalacja wymaga podstawowej wiedzy o elektryce samochodowej. Sugerujemy powierzyć montaż elektrykowi samochodowemu. Zajmie mu to 10 – 15 minut.

Jeżeli nie wiesz nic na temat elektryczności - lepiej zleć komuś instalację.

 

 Schemat podłączenia elektrycznego:

 

  

Zestaw przewidziany jest do samochodów, w których klosze lamp kierunkowskazów są przezroczyste i zastosowane są pomarańczowe żarówki.

Przykładowe zastosowanie w lampie z BMW:

 

 

 

 

  

Zawartość zestawu :


- zestaw żarówek LED dual kolor do montażu w gniazdach kierunkowskazów,
- złącza konektorowe do samodzielnego podłączenia elementów zestawu,
- okablowanie,
- automat / przekaźnik – wyłączający światła dzienne po zapaleniu świateł mijania.

 

 

  

Uwagi co do montażu mechanicznego !!!

 

Żarówki LED posiadają specjalny gumowy kołnierz, który mocuje się zamiast standardowej oprawki żarówki.

Żarówki pasują do gniazd o średnicy 27 mm - takich jak na zdjęciu:

 

 

 

Żarówki nie pasują do gniazda 33 mm

 

 

Wymiary żarówek - zwróć uwagę na wymiary kołnierza.

Parametry techniczne żarówek:

Napięcie zasilania: 12 - 16 V DC

Źródło światła diody COB High Power.

Pobór faktycznej mocy przy napięciu 12.50 V:

Światła dzienne: 1.30 A / żarówka

Światła pozycyjne / słabsze dzienne: 0.65 A

Światła kierunkowskazów: 2.0 A

 

Uwagi co do podłączenia elektrycznego.

Lampy w wyżej wymienionych pojazdach to lampy zespolone – oznacza to, że oprawki żarówek kierunkowskazów nie posiadają przewodów doprowadzających napięcie do żarówki, lecz jest ono doprowadzono z połączeń w obudowie lampy.
Konieczne będzie wpięcie się z przewodami żarówek w kostkę rozdzielającą napięcie przed lampą – dlatego przyda Ci się pomoc elektryka samochodowego. Brzmi to wszystko bardzo skomplikowane, lecz w rzeczywistości jest dosyć proste.

 

 

Uwaga !!!

Zanim zamontujesz na stałe zestaw w samochodzie – sprawdź jego działanie przy prowizorycznym montażu. Koniecznie sprawdź działanie przy zapalonym silniku /wtedy aktywują się niektóre funkcje komputera samochodowego/, przy włączonych światłach mijania, ksenonach i po ich wyłączeniu. Sprawdź działanie świateł awaryjnych. Być może trochę przesadzamy z tym sprawdzaniem, ale lepiej wszystko sprawdzić przed montażem.

  

Uwaga !!!

 

Jeżeli sprawdzasz działanie zestawu na zasilaczu – niech to będzie zasilacz stabilizowany a nie prostownik. Nie wszystkie zasilacze mają wydajność prądową rzędu ok. 2 A potrzebną do zasilenia obwodu kierunkowskazów. Najlepiej sprawdź zasilając z akumulatora, potem po włączeniu silnika.

 

Etapy podłączenia:

Rozdziel etapy podłączenia na małe kroki.

I – Sprawdź czy żarówki pasują rozmiarowo do gniazda standardowych oprawek.

II – Podłącz prowizorycznie według schematu jak dalej, poza instalacją samochodu i sprawdź, czy wszystko działa.

III – Podłącz obwód kierunkowskazów do instalacji samochodu i sprawdź czy wszystko działa przy zapalonym silniku, włączonych światłach mijania lub ksenonach i itp.

IV – Podłącz układ przekaźnika/automatu i sprawdź czy prawidłowo steruje pracą świateł dziennych. Światła dzienne są całkowicie odseparowane od układu elektrycznego samochodu. Jeżeli coś nie działa – sprawdź połączenia.
V – Sprawdź działanie całego układu i najlepiej prześlij nam filmik z telefonu :-).

 

Światła dzienne wlączane są po podaniu dodatniegio napięcia na dodatkowy kabelek zasilania. Z uwagi na wymóg aby światła do jazdy dziennej wyłączały się po zapaleniu świateł mijania konieczne jest zainstalowanie automatu - przekaźnika, który jest w zestawie.

 

Czarny kabel podłączamy do miejsca w instalacji elektrycznej samochodu, gdzie pojawia się dodatnie napiecie po przekręceniu kluczyka.

Czerwony kabel podłaczamy do (+) postojówek - po włączeniu świateł mijania dodatnie napięcie wyzwoli zadziałanie przekaźnika i wyłączy światła do jazdy dziennej.

Kierunkowskazy będą działać normalnie, gdyż zasilane są z gniazd żarówek kierunkowskazów. 

Kabelki odpowiedzialne za zasilanie światła białego do jazdy dziennej, podłączamy za pomocą załączonej przedłużki do automatu świateł dziennych - kabel biały.

 

Pamiętajmy aby dokładnie zaizolować połączenia !!!

 

 

Galeria

  
Facebook